Producenci
Reklamacje i zwroty

Czy mogę wymienić produkt na inny (rozmiar, kolor)?

Tak w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, możesz wymienić towar na nowy. Produkty nie może mieć śladów używania, posiadać oryginalne, niezniszczone opakowanie, a także komplet metek. Wraz z przesyłką konieczne jest odesłanie formularza wymiany oraz oryginału paragonu lub faktury, który otrzymali Państwo wraz z zakupionym towarem. (tj. nieużywany, wraz ze wszystkimi metkami).

Po otrzymaniu przesyłki obsługa sklepu skontaktuje się z Tobą celem ustalenia kosztów ponownej wysyłki. Koszty ustalane są zgodnie z cennikiem usług kurierskich. Koszty należy wpłacić na konto sklepowe tytułem: Wymiana_nr. zamówienia.

Wydrukuj, wypełnij poniższy formularz i dołącz do odsyłanego do nas towaru.

Elektroniczny formularz wymiany znajdziesz tutaj.

Przesyłkę wyślij do nas Paczką Pocztową lub listem poleconym priorytetowym na adres:
JD.Sportivo Jakub Karasiński, ul. Kołłątaja 7/3, 33-100 Tarnów

W sprawach reklamacji i wymian wszelkie informacje prosimy kierować na e-mail: shop@itrekking.pl

 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt lub produkty?

Tak, zgodnie z prawem przysługuje Ci prawo do zwrotu zakupionych produktów.Wystarczy zgłosić nam taki zamiar w ciągu 30 dni od dostarczenia produktu. Szczegółowe informacje na temat zwrotu znajdują się w regulaminie sklepu.

Wydrukuj, wypełnij poniższy formularz i dołącz do odsyłanego do nas towaru.

Elektroniczny formularz zwrotu znajdziesz tutaj.

W sprawach reklamacji i wymian wszelkie informacje prosimy kierować na e-mail: shop@itrekking.pl

 

Jak reklamować uszkodzony produkt?

Jeśli chcesz zgłosić reklamację skontaktuj się z nami. Następnie przygotuj wadliwy produkt – musi być czysty bez śladów zabrudzeń (błoto, kurz), oryginał dowodu zakupu (zrób kopię dla siebie) oraz opisz uszkodzenia. Wraz z przesyłką konieczne jest odesłanie formularza reklamacyjnego oraz oryginału paragonu lub faktury, który otrzymali Państwo wraz z zakupionym towarem. Zgodnie z prawem mamy do 14 dni na rozpatrzenie reklamacji. W tym czasie produkt jest poddawany opinii rzeczoznawcy, a jeśli reklamacja zostanie uznana, od razu jest naprawiany, o ile wada może być usunięta na drodze naprawy. Jeśli nie, zwracamy Ci pieniądze lub oferujemy nowy produkt.

Wydrukuj, wypełnij poniższy formularz i dołącz do odsyłanego do nas towaru.

Elektroniczny formularz reklamacji znajdziesz tutaj.

Przesyłkę wyślij do nas Paczką Pocztową na: 
JD.Sportivo Jakub Karasiński, ul.Kołłątaja 7/3, 33-100 Tarnów   

W sprawach reklamacji i wymian wszelkie informacje prosimy kierować na e-mail: shop@itrekking.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl